Podvig Štajfera

Na trci Skajraning lige Srbije na Rtnju

825

Protekle subote je na planini Rtanj u Istočnoj Srbiji održana treća od četiri ovogodišnje trke u Skajraning ligi Srbije.

Na ovoj trci je nastupio i Čelarevljan Aleksandar Štajfer koji je trku okončao na četvrtom mestu sa vremenom od 4 sata, dve minute i devetnaest sekundi. Trka na Rtnju se je dugačka 27 kilometara sa 2.250 metara uspona i isto toliko spusta.

– Bila je to moja osamnaesta trka u Skajraning ligi Srbije i to “punoletstvo” je ostvareno na samoubilački način. Ovo je sigurno moj najveći podvig i ujedno najteža trka od kako trčim u Skajraning ligi Srbije. Start trke je kasnio za dva sata i dva puta je bio odlagan zbog lošeg vremena.

Posle uspona južnom stranom planine do vrha Šiljak sam bio peti, a na ovoj deonici sam bar desetak puta pao. To su padovi gde se proklizava niz stazu na dole po nekoliko metara po sitnim i krupnim stenama koje seku kožu. Na usponu sam imao posekotine na nogama, srećom bez većih povreda. Spuštanje mi nikako ne ide. Mnogo sam bio rezervisan i imao strah od opasnijeg pada. Do kraja spusta me obišlo nekoliko trkača i tu sam završio kao deseti.

Usledio je ponovo uspon i još teži deo staze po klizavom i blatnjavom terenu. Pošto mi usponi definitivno idu bolje nego trčanje nizbrdo, taktika mi je bila da napadnem severnu stranu uzbrdo najjače što mogu. Na vrh Šiljak sam stigao na svega petnaestak metara iza trećeplasiranog takmičara i tamo sam zastao podigavši ruke prema nebu i zahvaljujući se Bogu. Usledio je spust sa vrha Šiljak po serpentinama gde sam vukao mnogo brže, ali sa određenom dozom opreza, pa mi je trećeplasirani odmakao.

Video sam da ne mogu da ga stignem i prilagodio sam trčanje terenu koji je u poslednja tri kilometra bio pretvoren u reku blata i sitnijeg kamenja. U takvim uslovima sam pao jedno šest puta od čega je jedan pad bio opasan. Pri padu me je uhvatio grč u listu desne noge gde sam zastao nekoliko sekundi, ali sam trku ipak okončao na četvrtom mestu, kaže Aleksandar Štajfer.

Naredna i poslednja ovogodišnja trka u okviru Skajraning lige Srbije se trči 11. avgusta na Šar planini. U pitanju je ekstremni Šarplaninski rejs.

Постави одговор

Please enter your comment!
Please enter your name here